Vertel jouw verhaal.

Maak een digitaal magazine onderdeel van je marketingmix en vertel jouw (campagne)verhaal, voor een interne of externe doelgroep, op een vernieuwende wijze. Maak gebruik van het brede contentaanbod van het ANP en zet dat op verschillende manieren in. Denk aan fotografie en bewegend beeld, maar ook tekst en infographics.

Stel doelen en analyseer.

De gehele productie en invulling van het e-magazine wordt verzorgd door het ANP en laat jou focussen op je beoogde doel. Via diverse statistieken krijg je inzicht in het bereik van het e-magazine en andere vooropgestelde doelen en conversies. We denken met je mee over wat belangrijk is.

De weg naar het Rotterdamse Songfestival.

De Gemeente Rotterdam zette met het Rotterdamse Eurovisie Songfestival van 2020 de tot dan toe meest duurzame editie neer. De gemeente koos daarom voor een kleurrijk e-magazine in plaats van een papieren rapport over de weg naar het grootste muziekfestival ter wereld. De coronacrisis bracht een abrupt einde aan het Rotterdamse Songfestival, maar ook volgend jaar is Rotterdam Host City. En het e-magazine vertelde ook dat verhaal aan partners, raadsleden, hoteliers en de horeca.

Bekijk het e-magazine.

Het verhaal van fotograaf Warren Richardson.

Fotograaf Warren Richardson won in 2016 de World Press Photo met zijn indringende zwart-wit foto van een man met een kind bij een prikkeldraadhek aan de grens van Servië en Hongarije. Lange tijd was het stil rondom Warren, maar hij is terug en vertelt zijn verhaal met behulp van een korte documentaire en een digitaal magazine.

Bekijk het e-magazine

Deze merken vertrouwen op het ANP.

NOS
Essent
BNR
TNO
Linda
FD

Contact

Neem contact op

Meer weten? We beantwoorden je vragen op werkdagen van 10:00 tot 17:00 uur.

Robert Verkerk
Bel me terug

Laat je nummer achter en we bellen
je zo snel mogelijk terug.

Bedankt! Je wordt zo snel mogelijk terug gebeld.

Je gaat akkoord met de voorwaarden