Terugblik Mediamonitoring & Analyse Event 2018

Op 11 oktober 2018 organiseerde ANP Zakelijk het Mediamonitoring & Analyse Event 2018.
Een middag evenement waar de bezoeker kennis kon maken met de inzet van effectieve (media) monitoring en hoe je dit gebruikt voor het maken van goede media analyses om intern en extern je reputatie en branding te kunnen waarborgen, daar waar nodig bij te kunnen sturen en om grip te krijgen op je berichtgeving.

Trendrapport Mediamonitoring
Wij kijken terug op een mooie en waardevolle middag met ruim 130 bezoekers en interessante presentaties en een interactieve discussie over het trendrapport Mediamonitoring dat ANP Zakelijk i.s.m. Kantar TNS heeft samengesteld. Wil je dit rapport downloaden, klik dan hier. Op deze pagina vind je ook de andere whitepapers van ANP Zakelijk.

Introductie nieuwe tool ANP360+
Ook werd die middag de nieuwe mediamonitoringstool ANP360+ geïntroduceerd. Met ANP360+krijg je, in een overzichtelijk dashboard en via de ANP360+ App, volledig inzage in berichtgeving in landelijke en regionale dagbladen, huis-aan-huisbladen, magazine, weekbladen, RTV en ruim 4.000 nieuwssites en blogs. Alles op basis van je gepersonaliseerde zoekopdracht.

Wil je alvast een kijkje nemen wat deze nieuwe monitoringstool voor jouw organisatie kan betekenen, bekijk dan onze introductievideo?

Wij kijken terug op een mooie en waardevolle middag met ruim 130 bezoekers en interessante presentaties en interactieve discussie.

Bekijk de sfeerimpressie van het evenement.