Het communicatievak in 2025 - ANP

Essentie

Het communicatievak in 2025

Het zijn dynamische tijden voor het communicatievak. Communicatietrends volgen elkaar snel en zaken als machine learning en datagedreven communicatie worden steeds belangrijker. Eén ding is zeker: communicatie van bedrijven naar klanten, stakeholders en de eigen medewerkers zal er in de toekomst heel anders uitzien.

Zo verwacht ruim de helft van de communicatie-experts, marketeers en directeuren dat medewerkers een steeds grotere rol gaan spelen in de externe communicatie van een bedrijf. En bijna veertig procent denkt dat er in het jaar 2025 alleen nog gepersonaliseerde externe communicatie zal zijn door bedrijven. Dat blijkt uit een onderzoek van Kantar TNS naar communicatietrends richting 2025 in opdracht van het ANP.

Download de Essentie

Op de hoogte blijven van de laatste communicatietrends?  Vul onderstaand formulier in en vraag vandaag nog de Essentie Het communicatievak in 2025 aan.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.